درمان کراتینین بالا و پروتئینوری FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان کراتینین بالا و پروتئینوری FSGS

است یک درمان موثر برای پروتئین و سطح کراتینین بالا FSGSñaquí ما نمی خواهد در مورد عوامل دیگر صحبت می کنید، که آیا پروتئین و کراتینین بالا در نتیجه آسیب به کلیه ها در اثر وجود دارد، پس از آن ما معتقدیم که درمان موثر باید با ریشه آغاز خواهد شد.

در درمانگاه، بیماران با پروتئینوری کراتینین بالا و FSGS تنها با رژیم غذایی سالم و داروهای غربی درمان می شود. با این حال، برخی از موارد FSGS هستند پاسخ به استروئید و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی، یعنی پروتئین نمی تواند به خوبی توسط این داروها کنترل نیست. در این صورت، پیش آگهی این بیماری ضعیف است. هر چند که بیماران پیوند کلیه دریافت در نهایت به مقابله با عود 50٪ در آینده است.

بنابراین درمان موثر برای FSGS باید هدف نه برای از بین بردن حداکثر کاهش در پروتئین و کراتینین، اما در مقابل از ریشه مشکل و آسیب کلیوی و اختلال عملکرد کلیه است. اگر تابع فیلتراسیون گلومرولی است که بهبود و کلیه ها می تواند دوباره زباله از بین بردن، به طور طبیعی پروتئین در ادرار از بین می رود و سطح کراتینین کاهش می یابد.

امروز، چند درمان طب چینی، از جمله حمام پا، حمام درمانی، تنقیه درمانی دایره گیاه درمانی، درمان بسته و گرم، و غیره در درمانگاه برای درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. آنها می توانند همان نقش و بازی در حال گسترش است رگ های خونی و اخراج سموم.

پس از تمام سطوح در شریان کلیوی گسترش، پرفیوژن موثر گلومرول افزایش خواهد یافت، گلومرول فشار داخلی کاهش می یابد، در عین حال، نرخ بالای فیلتراسیون گلومرول رد خواهد شد، در نتیجه کاهش پروتئین ادرار به طور مستقیم عوارض جانبی ندارد.

علاوه بر این، این درمان طب چینی تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، فراهم آوردن مواد مغذی کلیوی و ترویج تکثیر DNA سلول های آسیب دیده ذاتی. با بهبود کارکرد کلیه، پروتئینوری و سطح کراتینین بالا خواهد بود به طور طبیعی درمان، FSGS همچنین می توانید پیشرفت نارسایی کلیه، دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری می کند.





:: برچسب‌ها: درمان FSGS، کراتینین بالا، پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: